გაკვეთილის თემა | წრფივი უტოლობათა სისტემა |
სწავლების საფეხური | II - X-კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა | 7 |
განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა | არა |
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა | პრაქტიკულია მოცანების გადაწყვეტისას წრფივი ორუცნობიანი უტოლობათა სისტემების გამოყენება |
გაკვეთილის მიზნები | მოსწავლე დაეუფლოს ამოცანების ამოხსნას ორუცნობიანი უტოლობათა სისტემის შედგენით.ამოხსნის ხერხების შედგენით.იყენებს უტოლობათა სისტემებს პრ ობლემის გადაჭრისას.გრაფიკულად გამოსახავს სისტემის ამონახსნთა სიმრავლეს |
ესგ–ით მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები | მათ. X .7. მოსწავლე იყენებს განტოლებათა და უტოლობათა სისტემებს მოდელირების საშუალებით პრობლემის გადაჭრისას. |
წინასწარი ცოდნა | მოსწავლეებმა იციანერთუცნობიანი უტოლობების ამოხსნა და ამონახსნის ინტერვალებით გამოსახვა |
შეფასების საგანი და პროცედურები | შეფასებისას დაკვირვებისა დ ანალიზის ობიექტი იქნება მოსწავლის მსჯელობის და მიღებული ცოდნის გამოყენების უნარი წერითი სამუშაოს შესრულების დროს . მოსწავლეთა წარმატება დადგინდება დავალებებით რიმელიც მოითხოვს უტოლობათა სისტემების ამოხსნას |
გაკვეთილის მსვლელობა | აქტივობა-I კითხვა–პასუხი რა არის უტოლობა? რას ნიშნავს უტოლობის ამოხსნა? როგორ გამოისახება უტოლობათა ამონახსნი? რა განსხვავებაა ერთუცნობიან და ორუცნობიან უტოლობებს შორის? 8წთ. აქტივობა-II განვიხილავთ ამოცანას .მოსწავლეებთან ერთად ამოცანის გაანალიზების რეჟიმში შევადგენთ ორუცნობიან უტოლობათა სისტემას.სისტემის თითოეული უტოლობის ამოხსნით დავადგენთ აქვს თუ არა ამ უტოლობებს თანაკვეთა და დავადგენთ სისტემის ამონახსნს .თუ თანაკვეთა არ აქვს დავასკვნით რომ სისტემას ამონახსნი არ აქვს.რიცხვით წრფეზე გამოვსახავთ მიღებულ ინტერვალს. 15წთ. აქტივობა–III პრაქტიკული სამუშაო. იგივე ამოცანას ვხსნით ვირტუალური რაბოლატორიის გამოყენებით. პროგრამის „გეოგებრას“საშუალებით. მიღებულ შედეგებს შევადარებთ. 10წთ. აქტივობა–IV დამოუკიდებელი სამუშაო . 7წთ. ამოცანა N-5 აქტივობა–V შეჯამება, შფასება. 3წთ. აქტივობა–VI საშინაო დავალება. 2წთ. N-15, N-16, N-17 . |
სასწავლო მასალა, ტექნიკური რესურსები. | სახემძღვანელო..გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე, „მათემატიკა“ 10–კლასი. ვირტუალური ლაბორატორია „გეოგებრა“. |
вторник, 15 ноября 2011 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий